كلمات مصطلح درباره شغل

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دوستان این جملاتی که مشاهده میکنین توی مصاحبه واسه یه شغل کاربرد داره --واقعا کاربردی هستن

Describe your educational background.
سابقه تحصیلی خود را توضیح دهید .

I have a high school diploma.
من دیپلم دبیرستان دارم .

I have a degree from the University of Southern Carolina.
از دانشگاه کارولینای جنوبی مدرک دارم .

What did you study? What did you study?
چی خوندی ؟

I studied psychology.
روانشناسی خوندم .

I majored in computer science.
رشته اصلی ام علوم کامپیتوری بود .

I minored in economics.
رشته فرعی ام اقتصاد بود .

What work experience do you have? What work experience do you have?
چه جور تجربه کار داری؟

I've worked in hospitality.
من در زمینه هتل داری (مهمانداری) کار کرده ام .

I've done customer service.
در قسمت خدمات مشتریان کار کرده ام .

I've always worked in retail.
همیشه در خرده فروشی کار کرده ام .

I've done some sales.
کم و بیش کار فروش کرده ام .

Computer skills Do you have any computer skills?
هیچ مهارت کامپیوتری داری ؟

I have strong computer skills.
مهارت های کامپیوتری قوی دارم .

I'm PC-literate.
کار با کامپیوتر شخصی PC را بلدم .

I'm Mac-literate.
کار با مک Mac را بلدم .

What skills? I have management experience.
تجربه کار مدیریت دارم .

I have good people skills.
مردم داری خوب بلدم .

I have strong communication skills.
مهارت ارتباط بر قرار کردن قوی دارم .

References Do you have any references?
معرف داری ؟

Yes, here's the contact information.
بله، این هم اطلعات تماس .

My references don't speak English.
معرف های من انگلیسی حرف نمی زنند .

I have great references.
معرف های خیلی خوبی دارم .

Full time or part time? I'm looking for a full-time job.
دنبال یک کار تمام وقت هستم .

I would like to work part-time.
دوست دارم نیمه وقت کار کنم .

I'm looking for a temp job.
دنبال یک کار موقت هستم .

I have a flexible schedule.
برنامه ام قابل تغییره .

I can only work nights and weekends.
فقط شب ها و آخرهفته ها میتونم کار کنم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, | 11:13 | نویسنده : Kalamollah |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهندس احمدی