فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دلم باران میخواهد به همین سادگی. دلم تنگ قدم زدن زیر بارشی بی وقفه است آنچنان که سیراب شود پوست خسته و بدن تشنه ام. دلم میخواهد همراه با ترنم آوای بی همتای اشکهای آسمان، من بی تاب، سفر کنم به آنجایی که دیگر حرفی نیست، دردی نیست ، مرزی نیست. بروم تا عمق آرامش ناکجا آبادی که روح بیقرارم ، این چنین بر دیواره های قفس تنم نکوبد و حق مسلم آزادیش را طلب نکند....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, | 22:28 | نویسنده : Kalamollah |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهندس احمدی